Tulaga lelei o bearings sima

A o'o mai i sima, e muamua lava mafaufau tagata uma i mea'ai laulau e masani ona fa'aogaina i totonu o fale.Faatasi ai ma le atinaʻeina o saienisi ma tekinolosi, o mea faʻapitoa o keramika ua faʻaaogaina i pisinisi eseese, e aofia ai le gaosiga o oloa.O mea lelei ia o pa'u sima!

Muamua, talu ai e tau le mafai e sima ona fa'a'ele'elea, e fetaui lelei fa'avili ta'avale sima mo le fa'agaioia i tulaga faigata e tumu i ala fa'a'ala'au.

Lona lua, ona o le maualuga o polo taʻavale sima e maualalo ifo nai lo le sila, ma o le mamafa e sili atu le mama, o le aʻafiaga centrifugal o le mama i fafo e mafai ona faʻaitiitia i le 40% i le taimi o le taamilosaga, ma ua faʻalauteleina le ola tautua.

Lona tolu, o ceramics e itiiti le afaina i le faʻalauteleina o le vevela ma le faʻaitiitia o le uʻamea nai lo le uʻamea, o lea pe a faʻaauau pea le kilia o le tauaveina, e mafai ona faʻatagaina le faʻaogaina i totonu o se siosiomaga e suia ai le eseesega o le vevela.

Lona fa, talu ai e maualuga atu le modulus elastic o ceramics nai lo le uamea, e le faigofie ona faʻaleagaina pe a faʻamalosia, o lea e faʻamalosia ai le faʻaleleia o le saoasaoa galue ma le ausia o le saʻo maualuga.


Taimi meli: Aukuso-16-2021